Handelsbetingelser

Kame Denmark Aps
Vesterbro 68a 4 th
9000
Aalborg
CVR:  42377163

Betaling

Kamé I/S modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og mobilepay
Vi trækker først din betaling, når varen afsendes. Beløbet vil dog blive reserveret indtil pakken afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Hos Kamé benytter vi en godkendt betalingsservice, som krypterer alle dine kortoplysninger med SLL (Secure Socket Layer) protokol.
Dette betyder at man ikke kan aflæse dine informationer.
Du vil modtage en ordrebekræftelse på mail efter dit køb er gennemført.

Levering:

    • Kan jeg tracke min levering?
      Du vil modtage en mail & sms når vi indlevere din pakke hvor du kan følge pakken via track & trace
      Hvis du ikke kan finde dit track & trace nr. så send os en mail og vi slår det op for dig.
    • Hvad er leveringstiden?
      Vi leverer 2-4 dage efter din ordreafgivelse, har du ikke modtaget pakken inden for følgende dage er du velkommen til at rette henvendelse til os for at få oplyst track & trace nummer og eventuelt afhentning sted
      Din pakke vil enten blive leveret på valgte adresse eller via pakkeboks
    • Hvad sender i med?
      Vi sender med kun med Dao, da de leverer alle dage året rundt.
    • Hvad koster fragt?
      Fragt er 39kr og direkte til din hovedfør, derudover er der fri fragt ved køb af over 499kr
    • Jeg har glemt at hente min pakke:
      Hvis pakken ikke kan gå i postkassen, og der ikke er nogle hjemme. Vil pakken blive afleveret i nærmeste pakkeshop. Hvis du ikke har hentet din pakke indenfor anførte afhentningsfrist, vil pakken blive returneret til os. For at få den tilsendt igen, skal du betale de 39kr i fragtomkostninger. Vær opmærksom på det er dit ansvar at følge trackingnummeret, og få afhentet pakken også hvis du ikke har modtaget anvisninger.
    • Sender i til udlandet?
      Vi leverer indtil videre kun i Danmark, i så fald du ønsker at få sendt en pakke til udlandet, kontakt os på vores e-mail kamedenmark@gmail.com og fortæl hvor du ønsker at få pakken tilsendt til.

 

Reklamationsret

Kamé yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven på omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening(fx benytte produkterne i vand, når man sover eller dyrker motion), ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles til kamedenmark@gmail.com indenfor 14 dage efter købet. Varen kan efterfølgende returneres til reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Kamé returneringsomkostninger indenfor rimeligt omfang. Vi refunderer fragtomkostningerne, for den billigste fragt metode.

Returnering

Vi giver 14 dages returret, fra den dag du modtager pakken.
Pakken skal sendes senest 14 dage efter du modtaget pakken. Du bedes skrive en mail til kamedenmark@gmail.com at du ønsker at returnere pakken, så vi er oplyst om der er en pakke på vej til os.

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Kame Denmark Aps
Vesterbro 68a 4th
9000
Aalborg

Vi gør opmærksom på der modtages ikke pakker sendt på efterkrav eller pakker som ikke sendes med omdeling.

Ønsker du at returnere en varer, skal du vedlægge en seddel i pakken hvor du fortæller os, om du ønsker at få pengene tilbage eller byttet til en anden størrelse eller et andet produkt. Derud over skal du skrive dit ordre nr. på seddelen.

Det er op til dig hvordan du ønsker at sende din pakke retur, det er dog et krav at pakken bliver leveret til vores adresse, altså skal den sendes med omdeling. Vi henter ikke pakken i så fald den ikke bliver leveret direkte til vores adresse og den vil derved blive sendt retur.

Du skal selv betale det beløb det koster at få sendt pakken retur, dette gælder uanset om du vil have pengene retur eller byttet din varer.

Det er dit ansvar at pakken er sendt forsvarligt, dette betyder at du har ansvar for at pakken kommer sikkert frem til os. Vi anbefaler derfor at du gemmer kvittering og eventuelt Track and Trace nummer.

Når vi modtager varen, tjekker vi varens stand. Derefter betaler vi det beløb du har købt varen for tilbage.

Du vil modtage beløbet via det betalingskort som er blevet brugt til købet.

Bemærk!

Du kan miste din ret til at få tilbage betalt købsbeløbet hvis:

  • Varen har været reelt taget i brug
  • Varen er blevet beskadiget mens du har haft ansvaret for den

Byt en vare

Hvis du ønsker at få byttet din varer tjek først på vores hjemmeside om vi har den varer og størrelse du ønsker at bytte til, send derefter en mail til info.kamedenmark@gmail.com med ordre nummer, hvilken varer og str du ønsker at bytte til.

Vi betaler vi for fragten fra vores adresse til dig eller til en pakkeshop nær dig.

Det er dit ansvar at pakken er sendt forsvarligt, dette betyder at du har ansvar for at pakken kommer sikkert frem til os. Vi anbefaler derfor at du gemmer kvittering og eventuelt Track and Trace nummer.

Persondataloven

Når du handler hos os, skal du minimum registrere følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse, postnr. og by
  • Mobil tlf. nr.
  • E-mail adresse

Vi skal bruge disse oplysninger til at levere varen til dig.
Personoplysningerne registeret hos Kamé opbevares i op til 3 år, hvor efter de vil blive slettet.

Klagemuligheder

Ønsker du at klage over et produkt, kan klagen sendes til enten vores e-mail: kamedenmark@gmail.com eller til vores adresse:

Kame Denmark Aps
Vesterbro 68a 4th
9000
Aalborg

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/