Ofte stillede spørgsmål

Ordre: 

  • Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse – hvad gør jeg?
    Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, om din ordre er registreret.
    Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes – der foreligger kun en reservation indtil da.

Levering:

  • Kan jeg tracke min levering?
    Du vil modtage en mail & sms når vi indlevere din pakke hvor du kan følge pakken via track & trace
    Hvis du ikke kan finde dit track & trace nr. så send os en mail og vi slår det op for dig.
  • Hvad er leveringstiden?
    Vi leverer 2-4 dage efter din ordreafgivelse, har du ikke modtaget pakken inden for følgende dage er du velkommen til at rette henvendelse til os for at få oplyst track & trace nummer og eventuelt afhentning sted
    Din pakke vil enten blive leveret på valgte adresse eller via pakkeboks
  • Hvad sender i med?
    Vi sender med Dao & bring.
    Dao leverer alle dage året rundt.
    Bring leverer i hverdage
  • Kan jeg sende til en erhverv adresse?
    Hvis din modtager adresse er Erhverv, sender vi med Bring eller dao
    Der vil gå 2-4 hverdage før du modtager din pakke
  • Hvad koster fragt?
    Fragt er 19kr, der er fri fragt ved køb af over 499kr
  • Jeg har glemt at hente min pakke:
    Hvis du ikke har hentet din pakke indenfor anførte afhentningsfrist, vil pakken blive returneret til os. For at få den tilsendt igen, skal du betale de 29kr i fragtomkostninger. Vær opmærksom på det er dit ansvar at følge trackingnummeret og få afhentet pakken også hvis du ikke har modtaget anvisninger.
  • Sender i til udlandet?
    Vi leverer indtil videre kun i Danmark, i så fald du ønsker at få sendt en pakke til udlandet, kontakt os på vores e-mail Info.kamedenmark@gmail.com og fortæl hvor du ønsker at få pakken tilsendt til.

Returnering:

  • Hvordan returnere jeg?
    Vi giver 14 dages retur ret, fra den dag du modtager pakken.
    Pakken skal sendes senest 14 dage efter du modtaget pakken.
    Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Kame Denmark Aps
Vesterbro 68a 4th
9000
Aalborg

  • Vi gør opmærksom på der modtages ikke pakker sendt på efterkrav eller pakker som ikke sendes med omdeling.
Ønsker du at returnere en varer, skal du vedlægge en seddel i pakken hvor du fortæller os, om du ønsker at få pengene tilbage eller byttet til en anden størrelse eller et andet produkt.
Derud over skal du skrive dit ordre nr. på seddelen.
Det er op til dig hvordan du ønsker at sende din pakke retur, det er dog et krav at pakken bliver leveret til vores adresse, altså skal den sendes med omdeling. Vi henter ikke pakken i så fald den ikke bliver leveret direkte til vores adresse og den vil derved blive sendt retur.
Du skal selv betale det beløb det koster at få sendt pakken retur, dette gælder uanset om du vil have pengene retur eller byttet din varer.
Det er dit ansvar at pakken er sendt forsvarligt, dette betyder at du har ansvar for at pakken kommer sikkert frem til os. Vi anbefaler derfor at du gemmer kvittering og eventuelt Track and Trace nummer.
Når vi modtager varen, tjekker vi varens stand. Derefter betaler vi det beløb du har købt varen for tilbage.
Du vil modtage beløbet via det betalingskort som er blevet brugt til købet.
Bemærk!
Du kan miste din ret til at få tilbage betalt købsbeløbet hvis:
– Varen har været reelt taget i brug
– Varen er blevet beskadiget mens du har haft ansvaret for den
  • Ønsker du at bytte en varer:
    Hvis du ønsker at få byttet din varer tjek først på vores hjemmeside om vi har den varer du ønsker at bytte til, send derefter en mail til Info.kamedenmark@gmail.com med dit ordre nummer, hvilken varer og str du ønsker at bytte til
    Vi betaler for fragten fra vores adresse til dig eller til en pakkeshop nær dig.
    Det er dit ansvar at pakken er sendt forsvarligt, dette betyder at du har ansvar for at pakken kommer sikkert frem til os. Vi anbefaler derfor at du gemmer kvittering og eventuelt Track and Trace nummer

  • Hvor lang tid går der, før jeg modtager mine penge
    Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog i sjældne tilfælde gå op til 30 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto.
    Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard ved bestilling.  

Andet:

  • Hvor kommer smykkerne fra?
    Vi importere vores produkter fra hele verden
  • Får i varer på lager igen som er udsolgt
    Det er meget forskelligt om vi får udsolgte varer på lager igen, ofte udgår varerne hos vores leverandør, men i så fald du ønsker at bestille en udsolgt varer, send os en email på Info.kamedenmark@gmail.com om hvilke varer du ønsker.

Fik du ikke alle dine svar her, se vores handelsbetingelser eller kontakt  vores kundeservice på mail Info.kamedenmark@gmail.com